-->

maandag 11 juni 2012

On the Roll!

Hallo allemaal, weer een fijn blog van de DJ..
Allemaal weer een beetje bijgekomen van de nederlaag tegen Denemarken?
Rustig aan maar joh, zet een leuk muziekje op en probeer weer tot rust te komen.
Bijvoorbeeld die heerlijke loungy tracks van Walter.. Ai.. das nou jammer he, daar is nog geen CD van..
Maar dat komt er allemaal snel aan. We zoeken naar een sponsor om ons op weg te helpen.
Er zijn nu voldoende eigen tracks om een heel optreden mee te vullen en maar net op tijd, want de eerste optredens komen binnen. Mooie ingerichte bedrijfshallen zijn de ambiance van onze eerste gigs.
Die grote musichalls komen later wel. Peter is bezig de laatste hand te leggen aan de tracks en ook deze meest recente  muzikale oorsnoepjes doen mijn muziekdoosje (lees hart) sneller spelen.
Wally blijkt een nog gevoeliger kant te hebben dan ik ooit van hem heb gezien en gehoord.
Kan ook komen doordat hij onlangs getrouwd is met zijn grote liefde Stephany!!
Hij is gelukkiger dan ooit en dat hoor je terug in de Walter tracks.

Zelf zit ik er over te twijfelen of ik lessen in de contrabas ga nemen.
Zou niet alleen een leuke extra zijn op de bühne met Walter, maar ook heel vet om te doen.
Ik vind na een drumstel de contrabas het meest dynamische instrument, met op de gedeelde 3e plaats de elektrische gitaar en de saxofoon.  Als ik de tijd er voor kan vinden.....

Komgauw terug op ons blog en deel het eventueel op facebook... we kunnen de aandacht goed gebruiken.

GRTZ
J.D.

1 opmerking:

  1. de tracks worden echt geweldig ! Liedjes uit de jaren 80 die zo super mooi zijn geworden. We hebben nu 11 nummers klaar en maken er nog 2. Ben er meer dan trots op , het beste wat ik ooit gemaakt heb en dat is best veel. als er een merk of bedrijf is die met ons in zee wil gaan, graag !!
    keep on jazzin !
    Wally

    BeantwoordenVerwijderen